ساندویچ پانل PVC

ساندویچ پانل پی وی سی (PVC ) کارن سازه 


ساندویچ پانل پی وی سی PVC sandwich panel یکی از انواع ساندویچ پانل است که عایق میانی آن از جنس پلی پروپلین و یا فیبر شیشه ای است که با ماده ی شفاف به نام رزین اپوکسی محکم سازی شده است.

در واقع PVC  مختصر یافته ی واژه ی پلی و نیل و کلراید است که در ساختمان سازی بسیار پر کاربرد است. پانل های پی وی سی را می توان جایگزین محصولات سنتی در ساختمان سازی قرار داد. از نظر ساختار ساندویچ پانل pvc کاملاً مشابه دیگر انواع ساندویچ پانل  است که به شکل چند لایه می باشد.

تفاوت ساندویچ پانل PVC با سایر ساندویچ پانل ها در این است که سایر ساندویچ پانل ها از  ورق های فلزی مانند ورق آلمینیوم یا ورق آلوزینک در دوطرف پانل استفاده می کنند اما در ساندویچ پانل پی وی سی از ورق فایبر گلاس استفاده می شود.

خرید ساندویچ پانل کارن سازه

خرید ساندویچ پانل کارن سازه

رزین اپوکسی با ضخامت ./5 میلی متر ورقه های فایبر گلاس را پوشش می دهد. استفاده از این ساندویچ پانل سبب صرفه جویی در مواد مصرفی می شود. با توجه به وزن و ضخامت سنگ هایی نظیر مرمر، گرانیت و موزاییک و سایر سنگ های طبیعی این صرفه جویی انجام می شود. بدین ترتیب هزینه های مربوط به این مواد نیز کاهش می یابد.

قیمت ساندویچ پانل PVC

عوامل گوناگونی بر قیمت نهایی انواع ساندویچ پانل تاثیر گذار است. قیمت ساندویچ پانل pvc نیز به ابعاد و مواد که در ساخت آن به کار می برند بستگی دارد شرکت های زیادی در تولید این نوع ساندویچ پنل می پردازد اما برخی از آن به نفع مشتری فکر می کنند و از موارد مرغوب و دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند.

شرکت های هستند که فقد به سود خود فکر می کنند و برای نفع مشتری فکر نمی کنند که باید در زمان خرید به این نکته دقت لارم را داشته باشید و از شرکت های معتبر خرید انواع ساندویچ پانل را انجام دهید شاید در ابتدا با قیمت یاندویچ پانل pvc بالا روبرو شوید اما شرکت معتبر از مواد با کیفیت که با قیمت بالا تهیه می کنند ساخت ساندویچ پانل pvc را انجام می دهند پس با خیال راحت و اطمنان کامل خرید خود را انجام دهید.

یکی از شرکت های معتبر را که می توانیم با اطمنان بالا به شما معرفی کنیم شرکت کارن سازه می باشد که سالها در  زمنیه تولید انواع ساندویچ پانل از جمله تولید ساندویچ پانل پی وی سی فعالیت می کنند و از تجربه بالای برخوردار می باشد. می توانید برای استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرموده تا با بررسی کارشناسان شرکت، قیمت نهایی محاسبه شده و اعلام گردد. این محاسبه و اعلام قیمت نسبت به نقشه و نظر مشتری نهایی می شود.

ساندویچ پانل PVC

ساندویچ پانل PVC

خرید ساندویچ پانل PVC

کیفیت و کارایی بالای ساندویچ پانل موجب گسترش استفاده از ساندویچ پانل و افزایش محبوبیت این دسته از مصالح ساختمان پیش ساخته شده است. شرکت ها و کارخانجات بسیاری در زمینه ی تولید انواع ساندویچ پانل در کشور فعالیت می کنند. لذا با توجه به گسترش تولیدات ساندویچ پانل، موجب کیفیت های مختلف این محصول در بازار می شود. لذا خرید انواع ساندویچ پانل از تولید کننده معتبر اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

پس برای خرید ساندویچ پانل pvc دقت بالای به عمل آورید زیرا با نداشتن اطلاعات و خرید از مکان های بی اعتبار و ناشناخته ممکن است خسارت مالی بزرگی به خود وارد کنید بنابر این قبل از خرید اطلاعات مربوطه را به دست آورید و بعد از شرکت های معتبر و شناخته شده خرید انواع ساندویچ پانل و خرید ساندویچ پانل پی وی سی را انجام دهید. شرکت های معتبر از سابقه کار بالای برخوردار می باشد که نشان دهنده تجربه بالا در زمینه ساخت انواع ساندویچ پانل می باشد که همه مشتریان با اطمنان بالا خرید خود را انجام دهد.

شرکت های زیادی در سطح کشور وجود دارد که یکی از آن را با اطمنان بالا به شما معرفی می کنم شرکت کارن سازه می باشد که این شرکت با بیش از سالها  تجربه در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و ساندویچ پانل سردخانه ای و همچنین تولید انواع فوم و ورق ساندویچ پانل در کشور پیشگام بوده و از تولید کنندگان معتبر در ایران به شمار می‌رود.

مشخصات ساندویچ پانل PVC

در این متن می خواهیم برای اطلاعات بیشتر شما مشتریان ساندوچ پانل پی وی سی مشخصات این نوع پانل را مورد بازبینی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

  • دمای عملیاتی این نوع از ساندویج پانل ها از (۷۰+ تا ۴۰-) قابل تغییر می باشد.
  • ساندویچ پانل PVC قادر به تحمل  بار تا ۱۵۰ کیلوگرم برمتر مکعب می‌باشد.
  • درجه آتش گیری این محصول B1 و چگالی آن ۱/۴۱  گرم بر سانتی متر مکعب می باشد. 
  • ضریب گرمای آن در حدود m2k/w0.020 و میزان ضربه پذیری آن در حدود mpa5/42 می‌باشد

مزایای ساندویچ پانل PVC

ساندوچ پانل پی وی سی نیز مانند سایر ساندویچ پانل های کاربرد زیاد در زمینه کاربردی مربوط به خود را دارد که مسلما مزایای دارد که سبب جذب افراد به خود شده است در زیر به برخی از مزایای ساندویچ پانل pvc اشاره می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  • ساندویچ پانل های PVC  در حدود 2 برابر بیشتر از ساندویچ پانل های نوع آلوزنیک مقاومت دارد.
  • فیبر شیشه ای تقویت شده و رزین اپوکسی ساختار این محصول را تشکیل داده است.
  • علاوه بر این ، جهت ساخت سنگ های طبیعی نظیر سنگ مرمر، گرانیت و موزاییک کاربرد فراوانی دارند.
  • خواص مکانیکی بالا و همچنین وزن اندک آن ها
  • در مقایسه با سایر ساندویچ پانل ها در مقابل پوسیدگی و آسیب پذیری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است.
  •  به دلیل عدم انتقال الکترونیکی در صنعت الکترونیک می توان از این پانل ها بهره برد.
  • ساندویچ پانل PVC از ورودحرارت و صوت به داخل سازه جلوگیری کرده. پس در نتیجه عایق مناسبی در برابر صدا و حرارت محسوب می شوند.
  • ساندویچ پانل PVC در مقابل حرارت و تنش حساسیت بالایی دارد

 

کاربرد های ساندویچ پانل PVC

استفاده در صنعت ساختمان، پوشش سقف، دیوارهای ساختمان اداری، ساخت فضاهای صنعتی و تولیدی، رستوران ها و … عمده ترین کاربرد ساندویچ پنل های PVC می باشد. استفاده در صنایع دریایی مانند ساخت عرشه و دریچه های داخلی آن، ساخت بدنه کشتی از دیگر موارد کاربرد این محصول می باشد. ساندویچ پانل های پی وی سی در صنعت حمل و نقل و بعضی رشته های ورزشی مانند اسکی نیز کاربرد بسزایی دارد. در ادامه به طور مختصر به برخی از کاربرد ساندویچ پانل پی وی سی اشاره می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  • به کاربردن ساندویچ پانل پی وی سی در صنایع
  • استفاده در لوله کشی آب و فاضلاب به علت انعطاف پذیر بودن، طبیعی و ارزان بودن
  • در اسباب بازی های نرم
  • استفاده در صفحات گرامافون
  • استفاده در توپ های بازی سبک وزن
  • استفاده در برش عمودی پنجره‌ها
  • علامت مغناطیسی کارت‌ها

ویژگی های ساندویچ پانل PVC

pvc یا همان پلی ونیل کلراید، به دلیل ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی که دارد، مهم ترین و با ارزش ترین محصول در صنایع بسیاری از جمله صنایع شیمیایی می باشد. بیش از 50 درصد از مصالح ساختمانی از پی وی سی تولید می شوند. این محصول جایگزین مصالح سنتی نظیر بتن، خاک رس، چوب و … شده است.
سهولت در جا به جایی و نصب ساندویچ پانل دیواری PVC و همچنین افزایش خواص مکانیکی به دلیل وزن پایین مواد بکار رفته در این نوع از پانل ها می باشد که از مزایای این نوع ساندویچ پانل می باشد.

ساندویچ پانل PVC در مقایسه با ساندویچ پانل های گالوانیزه و آلوزینک آسان تر نصب می‌شوند .مقاومت حرارتی پانل‌های ساندویچی PVC در مقایسه با ساندویچ پانل هایی با ورق آلوزینک حدود 2 برابر می‌باشد. طبق تحقیقاتی که توسط کارشناسان انجام شده این نتیجه به دست آمده است که در مدت بیست سال تنها 5 درصد تغییر رنگ میدهد. این تحقیق نشان دهنده ای دوام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی گوناگون می باشد. در نتیجه استفاده از آن ها در ساختمان سازی و یا حتی کاربرد آن در صنعت روند رو به رشدی داشته است.

قیمت ساندویچ پانل pvc چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل پی وی سی به ابعاد سازه و مواد که برای ساخت آن به کار می رود بستگی دارد شرکت های معمولا قیمت حدودی برای مشتریان اعلان می کنند اما برای اطلاع از قیمت دقیق ساندویچ پانل pvc باید ابتدا سفارشات مورد نظر را به سازندگان شرکت ارایه دهید.

هزینه نصب ساندویچ پانل پی وی سی چقدر است؟

هزینه نصب به سازندگان و مهندسان همچنین به مکان که باید نصب صورت گیرد بستگی دارد زیرا مهندسین شرکت معتبر برای نصب از نقشه که از قبل توسط طراحان طراحی شده است همچنین از مواد و تجهیزات با کیفیت بالا استفاده می کنند که سبب افزایش طول عمر سازه شود.

مزایای ساندویچ پانل پی وی سی چیست؟

ساندویچ پانل ها پوشش های است که امروزه بیشترین کاربرد را از آن می برند این پانل ها با توجه به نوع کارکرد آن در موارد مختلف از آن استفاده می کنند اما برخی از آن از مزایایی زیادی یرخوردار می باشد از قبیل ساندویچ پانل پی وی سی که مقاومت بالا در برابر حرارت و عایق فوق العاده در برایر صدا و حرارت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *