ساندویچ پانل استایرن

خرید ساندویچ پانل استایرن

ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارند که از پر کاربردترین آن ها می توان به ساندویچ پانل استایرن اشاره کرد. ساندویچ پانل های استایرن به دلیل قیمت مناسب و مهم تر از همه وزن سبکی که دارند مورد توجه افراد و معماران بسیاری گشته است.

ساختار ساندویچ پنل پلی استایرن در واقع متشکل از دو ورق گالوانیزه مرغوب به همراه یک فوم عایق از جنس پلی استایرن است. فوم پلی استایرن در حقیقت همان یونولیت می باشد که بسیار مقاوم و محکم است و همانند یک ساندویچ از دو طرف ورق گالوانیزه آن را در بر گرفته است.

خرید ساندویچ پانل کارن سازه
خرید ساندویچ پانل کارن سازه

شرکت کارن سازه از تولید کننده ها و وارد کننده های انواع ساندویچ پانل می باشد که در عرضه ساندویچ پانل های استایرن نیز دست داشته و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است برندی معتبر و فعال در حیطه ی کاری خود باشد. این شرکت ساندویچ پانل های استایرن را توسط مدرن ترین دستگاه ها با مواد اولیه مرغوب تولید و به سراسر کشور ارسال می کند.

دلیل اینکه ساندیوچ پانل را عموم بیشتر استفاده می کنند که این پانل از مزیت عایق بندی را دارد که نوع آن در پانل های مختلف متفاون می باشد به طور مثال از ساندویچ پانل نسور که در کاخانه های شیمیایی بیشتر کاربرد دارد اینکه از خسارت جانی و مالی جلوگیری می کند. ساندویچ پانل بیشترن کاربرد را برای پوشش ساختمان پیش ساخته و انواع سازه های سبک دارد.

فروش ساندویچ پانل استایرن در این شرکت سالیان طولانی است که انجام می شود و شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل استایرن با کیفیت به این شرکت مراجعه کرده و با قیمتی مناسب به تعداد نامحدود سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت ساندویچ پانل استایرن

ساندویچ پانل های استایرن به دلیل دانسیته و کاربردی که دارد به نسبت پانل های دیگر دارای قیمتی پایین تر و مناسبتر می باشد. از این رو شرکت کارن سازه نیز علاوه بر ارائه پایین قیمت ساندویچ پانل استایرن، تخفیفات ویژه ای را نیز قرار داده است تا تمامی افراد نیازمند به این پانل بتوانند خریداری کنند.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان اطلاعات دقیق را کسب نمایید.

ساندویچ پانل استایرن
ساندویچ پانل استایرن

ویژگی ساندویچ پانل پلی استایرن

پلی استایرن از پر مصرف ترین عایق های پلاستیکی در جهان هستند که پانل های ساخته شده توسط آن را می توان در ضخامت های گوناگون تولید کرد. این فوم عایقی از یک پلیمر اروماتیک مصنوعی ساخته و جز استایرن های مونومرمی می باشد که در سه نوع معمولی، مقاوم و انبساطی یا همان یونولیتی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان پانل هایی با دانسیته های متفاوت تولید کرد. از مهم ترین ویژگی های این پانل می توان به خاصیت انعطاف پذیری آن و همچنین حالت کشسانی که دارد اشاره کرد.

اگر بخواهیم به صورت جزئی به ویژگی پانل های استایرن بپرازیم باید گفت که پانل های استایرن معمولی دارای مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه هستند و به نسبت دیگر پانل های استایرن دارای وزن سبک تری می باشند.

پانل های استایرن مقاوم همانطور که از نامش پیداست مقاومت بسیار بالایی را به نسبت پانل های معمولی در برابر گرما و ضربات دارد. اما پانل های استایرن یونولیتی بر خلاف دو نوع دیگر به نسبت مقاومت کمتری در برابر حرارت به دلیل دانسیته ی کم برخوردارند اما عایق مناسبی در برابر صدا هستند.

 

ویژگی ساندویچ پانل پلی استایرن
ویژگی ساندویچ پانل پلی استایرن

مزیت ساندویچ پانل استایرن

  • ضد حریق
  • دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت
  • کاربرد در صنعت ساختمانی سازی
  • استفاده در ساخت پانل های سقفی، دیواری و سه بعدی
  • کاربرد به عنوان عایق در سرد خانه ها و یخچال های صنعتی

روش تولید ساندویچ پانل پلی استایرن

برای تولید ساندویچ پانل های استایرن از دو روش می توان استفاده کرد که شامل:

  • روش کانتینیوز

تولید ساندویچ پانل استایرن با روش کانتینیوز تنها با یک مرحله به اتمام می رسد. بدین صورت که فوم پلی استایرن به همراه چسب مخصوص و ورق گالوانیزه از یک طرف وارد دستگاه شده و از طرفی دیگر پانل تکمیل شده خارج می گردد. پس از آن که پانل را از قالب خارج کردند با استفاده از دستگاه برش آن را به قطعات دلخواه برش داده و بسته بندی می کنند.

  • روش دیسکانتینیوز

تولید ساندویچ پانل به روش دیسکانتینیوز بر خلاف روش کانتینیوز در چندین مرحله انجام می شود. روش دیسکانتینیوز دارای خطوط تولید جدا از یکدیگر می باشد و هر عملیات در یک دستگاه انجام شده و پس از اتمام وارد دستگاه بعدی برای انجام فرآیندی جدید می شوند. پس آن که پانل استایرن به طور کامل تکمیل شد از دستگاه خارج شده و پس از برش بسته بندی می شود.

ساندویچ پانل استایرن چیست؟

ساندویچ پانل پلی استایرن یکی از انواع پانل خاص میباشد که برای پوشش سقف و دیوار ها استفاده میشود در این متن به آن پرداخته ایم

مزایا ساندویچ پانل استایرن چیست؟

مزایای ساندویچ پانل استایرن میشود به عایق بندی خوب ، مقاومت بالا در برابر رطوبت و … که در این متن به آن پرداخته ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *