آشنایی با سازه آشیانه هواپیما به همراه جزئیات

تعریف آشیانه هواپیما

آشیانه هواپیما به محل نگهداری هواپیما و یا بالگرد گفته می شود . بسته به نوع هواپیما و یا بالگرد آشیانه آن نیز میتواند دارای امکانات مختلفی باشد ، به طور کلی آشیانه هواپیما موجب می گردد که هواپیما از تابش مستقیم نور خورشید و از سیب های آن بر روی بدنه و یا دیگر اجزا در امان بماند و محل نگهداری انها مخفی بماند ، همچنین فضایی جهت تعمیر و یا اورهال کردن هواپیما را مهیا می سازد.

هواپیما در محیط آشیانه مونتاژ یا دمونتاژ میگردد به همین خاطر آشیانه می بایست امکاناتی نظیر انبار برای نگهداری تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی و فضایی جهت استقرار و استراحت نیرو های متخصص و امکانات رفاهی مربوطه داشته باشد. یکی از مهمترین بخش های آشیانه ها محل استقرار نیرو های اتفاء حریق می باشد  تا در صورت بروز حادثه بتوانند به راحتی وارد عمل شده از جمله بخشهای مهم برای اشیانه هواپیما های جنگی و شکاری ، محل استقرار بمب ها و ادواتی است که بر روی جنگنده نصب می گردد ، این محل باید از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار باشد تا از گزند آسیب های احتمالی در امان بماند.

گروه صنعتی کارن سازه بزرگترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل در این زمینه به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

آشنایی با سازه آشیانه هواپیما
آشنایی با سازه آشیانه هواپیما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *