اجرای پوشش سوله و سالن با کارن سازه

سوله سازه فلزی است که بدون ستون وسطی میباشد و پوشش سقف آن معمولا شیب دارد میباشد. پوشش سوله و سالن از انواع مختلف از جمله ساندویچ پانل  ساخته شده است. گام اولیه در ساخت واحد های صنعتی احداث سوله است.

ساخت سوله یکی از سریع ترین و ارزانترین روش برای رسیدن به مجهزترین سالن مورد نظر است.در صنایع و کارخانجات و دامداری و.. خصوصا برای تولید کنندگان مبتدی به دلیل هزینه پاین و دوام بالای که دارد مورد استفاده قرار میگیرد.

اجرای پوشش سقف سوله یکی از مهمترین بخش است که طراحان و مهنذسین توجه بیشتر میکند پس از اهمیت بالای برخوردار است. زیرا مثلا نباید در کمترین بارندگی دچار آسیب شود. کیفیت و مزایای بالای انوع مختلف پوشش سوله و سالن باعث شده خریدار بیشتر در بازار داشته باشد و در مکان ن های مختلف مورد استفاده قرار گیرد . از جمله پوشش سوله در صنایع، کارخانجات و پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد.

باید نحوه اجرای پوشش سقف سوله یا نحوه اجرای پوشش سقف سالن طوری طراحی شود که مقاوم در مقابل حوادث طبیعی نظیر زلزله و باد باشد. اجرای پوشش سوله و سالن در ورق گالوانیزه با کاهش هزینه در ساخت وساز و نگهداری از دیگر مزیت های این ورق برای اجرای پوشش سالن مقاومت در برابر حوادث طبیعی و دارا بودن از قیمت مناسب همچنین زیبایی خارق العاده ای که دارد. پس در نتیجه باید ساخت سوله و پوشش سوله باید طوری طراحی و ساخته شود که مشتری دچار خسارت غیر قابل جبران نشود.

قیمت پوشش سوله و سالن

قیمت پوشش سقف سوله بستگی به ابعاد، جنس و مکان ارسالی بستگی دارد و همچنین ممکن است از نظر موقعیت جغرفیایی و نوع کاربرد آن نیز بستگی داشته باشد که این امر را مهندس خبره تشخیص میدهد. با توجه به تغیرات لحطه به لحظه قیمت در بازار نمیشود قمیت دقیق ارایه داد. پوشش سوله و سالن با توجه به سلیقه مشتری تهیه و تدارک داده میشود. همچنین پوشش سوله  دارای طرح و رنگ های متنوع میباشد و نیز دارای متریال مختلف میباشد. 

اما رایج ترین سوله و با صرفه ترین سوله با ورق گالوانیزه است. و نوع دیگر آن نوع ساندویچ پل است که خود این ساندویچ پانل متنوع یعنی یه ورقی یا دوورقی و … می باشد.

پوشش سوله و سالن
پوشش سوله و سالن

انواع پوشش سوله

 سوله یکی از بهترین و در عین حال سریع ترین سازه در ساخت برای صنایع، کاخانجات ومرغداری میباشد. پوشش سوله و سالن انواع مختلف دارد که با توجه به نوع کرکرد و بودجه مشتری سفارش داده میشود. در ادامه به چند نوع آن اشاره میکنیم.

  • پوشش سوله با ساندویچ پانل

اجرای پوشش سالن توسط ساندویچ پانل مزیت های دارد که به آن میپردازیم. ساندویچ پانل داراری عایق بندی و مقاوت بالا در برابر نفوذ آن و حوادث طبیعی، دارابودن هزینه کم و تنوع رنگ نیز دارد. نصب این سازه به صورت اورلب میباشد.

ساندویچ پانل دارای ترکیب سبک میباشد که از دو طرف توسط ورق محصور شده باشد. وسط آن توسط لایه ای عایق بندی شده ساندویچ پانل از موادی پلی استایرین،  مواد پلی اورتان، پشم شیشه و پشم سنگ ساخته میشود.

ساندویچ پانل کاربرد فاروانی دارد به طور مثال در صنایع و کارخانجات، ویلاهای سوله ای دوطبقه، سالن های ورزشی، سالن های مرغداری و … کاربرد دارد.ضخامت سقفی ساندویچ پانل 2تا 20 سانتی متر میباشد.فوم آن نیز از مواد ذکر شده میباشد.

پوشش سوله و سالن با ساندویچ پانل برای پوشش دیواری و سقفی مورد استفاده قرار میگیرد.استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سوله مزایای هم دارد که به چند مورد آن اشاره میکنیم.

استفاده از اندویچ پانل دیواره های سبک نسبت به دیگر سازه ها دارد، سرعت حمل و نقل برای ساخت و ساز، سهولت در نصب و اجرای آن، مقاوم در برابر حوادث طبیعی، دارای ضریب هدایت حرارتی، عایق در برابر حرارت، رطوبت و صدا، دارا بودن عمر مفید، صرف هزینه کمتر نسبت به مابقی سازه ها و …

 

  • پوشش سوله با پلی کربنات

پلی کربنات ماده سخت و شفافی است که در سقف و دیواره ها ی ساختمان با توجه به کاربرد استفاده از سالن و سلیقه مشتری تدارک داده میشود. استفاده از ورق پلی کربنات متنوع است و در انواع سازه هاکاربرد دارد.

ورق پلی کربنات دارای رنگ متنوع و سازگار با انواع مصالح در ضخامت های مختلف میباشد. این ورق دارای یک لایه حفاظت در برابر اشعه خورشید میباشد. اما مشتری برای پوشش سوله و سالن مد نظر خود میتواند این لایه حفاظت را دو رو سفارش دهد. این ورق قابلیت تا خوردگی از دوطرف را دارد و در عین حال بسیار سبک میباشد.

پس مزایای استفاده از ورق پلی کربنات برای پوشش سوله و سالن عبارت اند از 

  • صرفه جویی در هزینه
  • وزن کم پوشش سوله با پلی کربنات
  • سهولت در نصب پوشش سوله با پلی کربنات 
  • سرعت نصب بالا پوشش سوله با پلی کربنات 
  • تنوع رنگ برای زیبایی
  • نور دهی با داشتن لایه حفاظت که این نور بیشترین کاربرد را در گلخانه دارد
  • همچنین کاربرد پلی کربنات در سالن فروشگاهی، انبار و سالن های ورزشی می باشد.

ورق پلی کربنات در طرح سفال نیز میباشد که بیشترین کاربرد را در ساخت ویلا ها و اقامتگاه تفریحی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  • پوشش سوله با پشم شیشه

سوله که یک سازه فلزی با سقف شیب دار میباشد. ورق مورد استفاده برای سقف آن ساندویچ پانل، انواع گالوانیزه، پشم شیشه و پلی کربنات میباشد. در انجا به جزیات پشم شیشه میپردازیم. از این نوع پوشش برای کارخانجات، سردخانه، انبار، مرغداری، سالن های ورزشی و تفریحی بیشترین کاربرد را دارد.

مزایای پوشش سوله و سالن با پشم شیشه را میتوان به مقاومت حرارتی بالا که گرمای کمی را انتقال میدهد با این مزیت صرفه جویی در برق میشود. عایق بندی صوتی خوبی دارد و به دلیل بافت الیاف دچار اسیب فزیکی نشده و طول عمر بالا دارد.

  • پوشش سوله با گالوانیزه

دلیل که این ورق گالوانیزه  را در بازار به محتبوبیت رسانده به نوع خاصی از پوشش، دچار زنگ زدگی نمیشود. به این دلیل یا هم دلایل دیگری که در ادامه به آن میپردازیم در صنایع کاربرد فراوانی دارد.

طول این ورق معمولا 3 تا 12 متر اما عرض آن 1 متر میباشد.این ورق در طرح های متفاوت و رنگ های متنوع در بازار عرضه میشود. یا طبق سفارش مشتری عرضه میشود. از مزیت های این نوع پوشش سوله به طول عمر، دوام پوشش و هزینه کم برای ساخت و  ساز میتوان اشاره کرد.

شرکت کارن سازه یکی از بزرگترین شرکت شناخته شده در سراسر کشور و تجربه بالای دارد. مهندشین زبده در این شرکت در تولیدات و ارایه همه نوع خدمات در انواع پروژه از جمله برای  پوشش سوله و سالن  تجربه بالا دارد. شما برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  انواع پوشش سوله
انواع پوشش سوله

تولید پوشش سقف سوله و سالن

برای خرید و استفاده از چه نوع پوششی برای سوله و سالن در قدم اول کمی دشوار است به دلیل اینکه نیاز به مهندسین خبره که متخصص در این موارد است میباشد . برای این کار باید از شرکت های معتبر که دارای مهندسین مجرب و تجربه بالا در این حوزه را دارد مشاوره و راهنمایی گرفته و بعد با خیال راحت به خرید خوبش و سایر خدمات حتی از همان شرکت انجام دهد.

شرکت کارن سازه یکی از شرکت های معروف و از همه مهمتر اینکه سال ها فعالیت و تجربه بالا در این زمینه دارد و خود نیز تولید کننده میباشد با داشتن بهترین مهندسین بهترن خدمات را ارایه میکند و محصول خویش را با بهترین قیمت و با تخفیفات در بازاز عرصه میکند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید.

 

اجرای پوشش سوله و سالن چگونه صورت میگیرد؟

برای اجرای پوشش سوله که در ابتدا نوع جنس برای پوشش انتخاب میشود سپس به اجرای پوشش سوله پرداخته میشود برای اجرا پوشش سوله نیاز به مهندس خبره از شرکت معتبر به دلیل اجرای بهتر و باکیفیت تر که در آینده نزدیک مشتری دچار خسارت نشود شرکت کارن سازه یکی از بهترین شرکت معتبر در سطح کشور میباشد و از مهندسبن با تجربه بالا برخوردار میباشد.

انواع پوشش سوله چیست؟

انواع پوشش سوله از قبیل ساندویچ پانل، پلی کربنات، پشم شیشه و گالوانیز ه میباشد و انتخاب جنس با کیفیت تر و بهتر زا مهندس زبده تشخیض میدهد و حتی ممکن است بنا به آ ب و هوای مناطق استفاده از پوشش مختلف فرق کند.

تولید پوشش سوله چگونه است؟

تولید پوشش سوله توسط مهندسیتن در شرکت های متفاوت انحام میشود حالا کیفیتو جنس پوشش سوله بستگی به شرکت معتبر و با سابقه بالا و دارا بودن از مهندسین خبره میتواند در تولید بهتر نقش اساسی داشته باشد که شرکت کارن سازه از این مزیت برخوردارد ات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *