ساندویچ پانل پلی یورتان

خرید ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی یورتان: معمولا در ساخت یک ساختمان به جهت عایق بندی آن مصالح و مواد گوناگونی به کار برده می شود که در این بین یکی از بهترین و مناسب ترین عایق بندی های ساختمان ساندویچ پانل می باشد. ساندویچ پانل ها به دلیل شباهت ظاهری که به یک ساندویچ دارند به این نام خوانده می شوند زیرا عایق ها همانند یک ساندویچ دو طرف پانل را در بر گرفته اند.

یکی از بهترین و مناسبترین عایق فومی که در ساختار ساندویچ پانل ها به کار رفته است عایق پلی یورتان می باشد. عایق پلی یورتان ساخت کشور آلمان است که مقاومت بسیار بالایی را در برابر حرارت، رطوبت و همچنین انتقال انرژی به دلیل پر بودن تمامی شیار ها و برجستگی ها از فوم پلی یورتان دارد. به همین خاطر پانل هایی که توسط این عایق ساخته می شوند یکی از محبوب ترین پانل ها هستند و به ساندویچ پانل پلی یورتان شناخته می شوند.

خرید ساندویچ پانل کارن سازه
خرید ساندویچ پانل کارن سازه

همچنین در ساختار ساندویچ پنل پلی یورتان علاوه بر دارا بودن یک عایق مرغوب از ورق گالونیزه نیز استفاده شده است تا مقاومت آن را دو چندان برابر کنند. از ساندویچ پانل های پلی یورتان نه تنها در ساختمان های اداری، مسکونی و… استفاده می شود بلکه به عنوان یک پانل دیواری و پانل سقفی در ساختار ساختمان پیش ساخته و کانکس ها نیز استفاده می کنند.

شرکت کارن سازه اولین تولید کننده و وارد کننده ساندویچ پانل پلی یورتان با کیفیت می باشد که سالیان طولانی است در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت و انواع ساندویچ پانل ها به برندی معتبر و قابل اعتماد در بین مشتریان خود تبدیل گشته است. پانل پلی یورتان عرضه شده در این شرکت از بهترین مواد اولیه به همراه مدرن ترین دستگاه ها توسط کارشناسانی متخصص تولید شده است.

 

مزایای ساندویچ پانل پلی یورتان

استفاده از ساندویچ پانل های پلی یورتان در بیشتر مراکز صنعتی، تجاری، مسکونی و… به دلیل مزایای بیشماری که دارد که به چشم می خورد. در موارد زیر به برخی از مهم ترین مزایای این پانل ها اشاره کرده ایم:

  • قابلیت حفظ انرژی و حرارت در محیط
  • دارای خاصیت نسوز بودن عایق
  • دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت، آتش سوزی، خورندگی توسط حشرات موذی و…
  • دارای وزنی سبک
  • دارای مقاومت بالا در برابر نوسانات دمایی
  • دارا بودن بالاترین دانسیته به نسبت عایق های دیگر
  • دارای پیوند مولکولی بالا
  • دارای چسبندگی مناسب با ورق گالوانیزه
ساندویچ پانل پلی یورتان
ساندویچ پانل پلی یورتان

انواع ساندویچ پانل پلی یورتان

پانل های پلی یورتان در دو نوع عرضه می شوند که شامل:

  • ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

ساندویچ پانل های سقفی پلی یورتان دارای ابعادی به عرض 107 و طول 100 سانتی متری می باشند. همچنین ضخامت پانل های سقفی در حدود 2 الی 6 سانتی متر می باشد.

  • ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان

ساندویچ پانل های دیواری پلی یورتان معمول به صورت ریلی تولید می شوند و دارای ابعادی به عرض 102 سانتی متر و طولی مشابه با پانل سقفی در حدود 100 سانتی متر می باشد. ضخامت کار شده در این پانل های دیواری نیز در حدود 3 الی 15 سانتی متر متغیر است.

روش تولید ساندویچ پانل پلی یورتان

پانل پلی یورتان را به دو روش کانتینیوز و دیسکانتینیوز تولید می کنند که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم:

  • تولید پانل پلی یورتان به روش کانتینیوز

کانتیونیوز یه روش تولید یک مرحله ای است. بدین صورت که تمامی مواد اولیه تولید پانل شامل ورق گالوانیزه، فوم پلی یورتان به همراه چسب مخصوص را از یک طرف وارد دستگاه کرده و از طرف دیگر پانل تکمیلی از آن خارج می گردد. سپس توسط دستگاه برش آن را به قطعات دلخوان تقسیم کرده و بسته بندی می کنند.

  • تولید پانل پلی یورتان به روش دیسکانتینیوز

روش دیسکانتینیوز بر خلاف روش کانیتنیوز دارای چند مرحله می باشند که هر کدام در یک دستگاه مخصوص انجام میشوند. بدین صورت که برای تولید پانل مواد به کار رفته پس از اتمام در هر بخش وارد دستگاه بعدی برای انجام فرآیندی جدید می شوند. پس از آن که پانل پلی یورتان تولید شد آن را از قالب جدا کرده و پس از برش بسته بندی می کنند.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل های پلی یورتان به نسبت دیگر پانل ها به دلیل دارای بودن فوم پلی یورتان مرغوب قیمت بالاتری دارد. اما باید به اطلاع رساند گروه صنعتی کارن سازه به دلیل تامین نیاز اساسی افراد به این نوع عایق آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نسبت به مراکز دیگر ارائه می دهد.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان علاوه بر کیفیت فوم به تعداد مورد نیاز نیز بستگی دارد که پس از ثبت سفارش کارشناس مربوطه به همراه تخفیفات ویژه قیمت نهایی را به شما اعلام می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت خرید ساندویچ پانل پلی یورتان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل پلی یورتان چیست؟

ساندویچ پانل پلی یورتان با کمی تفاوت از مابقی ساندویچ پانل در نوع جنس به کاربرده شده میباشد و این نوع ساندویچ پانل عایق بندی خوبی دارد که زید زنگ زدگی دارد.

نحوه تولید ساندویچ پانل پلی یوتان به چه صورت می باشد؟

نحوه تولید ساندویچ پانل پلی یورتان بستگی به دستگاه مورد استفاده در شرکت های مختلف دارد و در اندازهو ساز مختلف و انواع جنس به کاربرده شده انجام میشود.

خرید ساندویچ پانل پلی یورتان چگونه انجام میشود؟

خرید ساندویچ پانل پلی یورتان یا هر جنس دیگر برای اینکه به کیفیت مناسب دسترسی پیدا کند باید از شرکت معتبر انجام شود که یکی از معتبرترین شرکت سظح شهر کارن سازه میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *