طراحی ویلای پیش ساخته کارن سازه 

ویلای پیش ساخته در عصر جدید بیشترین کاربرد را دارد و اما در دهه اخیر همه شاهد این بودیم که از ساختمان هایی که با سازه های سنگین می ساختند استفاده می کردیم و کیفیت چندانی از قبیل مقاوت در برابر زلزله نداشت و اما با پیشرفت تکنولوژی و علم، سازه های سبک ، از قبیل ساختمان پیش ساخته که از مقاومت بالا برخوردار می باشد، ساخته شده است. از جمله این ها ساخت ویلای پیش ساخته می باشد.

علاوه بر اینکه از مزیت زیادی در اسکلت سازه برخودار می باشد صرف هزینه کمتر را نیز در بر می گیرد که شاید به جرئت می توان گفت صرف هزینه در ساخت و ساز از مهمترن قدم می باشد که ساخت ویلایی پیش ساخته امروزه برای سازندگان بسیار کم هزینه می باشد.

برای ویلاهای پیش ساخته امروزه از ساندویچ پانل که پرکاربرد ترین سازه به شمار می آید استفاده می شود مزیت که این نوع پانل دارد این است که سرعت اجرای بالا همچنین قابلیت جابه جایی را دارد  نکته که برای کسب اطلاعات شما لازم است به آن ذکر کنیم اسن است که در زیر سازی این نوع پانل از آهن آلات کمتر استفاده می کنند و همین امر می تواند سبب کمتر شدن هزینه به طور چشم گیری شود.

با توجه به اینکه امروزه ساخت و ساز با سازه های سنگین هزینه های سنگین نیز در بر می گیرد که به همین دلیل شاید برخی رغبت برای ساخت ساختمان یا ساخت ویلا نداشته باشد اما امروزه ویلایی پیش ساخته این امکان را برای افراد که نمی تواند هزینه بالایی را تقبل کنند مهیا کرده است که با هزینه کم ویلای لاکچری برای خود بسازد. 

ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته

قیمت ویلای پیش ساخته

قیمت ویلای پیش ساخته به ابعاد سازه و تجهیزات داخلی آن همچنین به کاربردن پوشش های داخلی و بیرونی آن بستگی دارد و اما انتخاب نوع پوشش و امکانات ویلا برعهده ی مشتری می باشد که طبق دلخواه سفارش می دهد و سپس قیمت قطعی ویلای پیش ساخته را شرکت تولید کننده برای مشتری اعلان می کند.

موارد دیگر غیر از موارد ذکر شده که باید آن را ذکر کنیم مسافت طی شده می باشد به طور مثال اینکه اگر قرار باشد نصب ویلای پیش ساخته در شمال انجام شود و خرید آن در تهران انجام شده باشد مسافت ارسالی از تهران تا شمال مسلما روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد یا اینکه خرید از تهران انجام شود و نصب ویلایی پیش ساخته در کرج انجام شود هزینه مسیر مقداری کمی نسبت به شهر های دور تر می باشد.

خرید ویلای پیش ساخته 

خرید کردن هر محصول و یا حتی چیز های کوچک از مهمترین گام می باشد که باید به آن دقت زیادی کرد اما نکته ای که در این جا باید به آن توجه کرد این است که خرید ویلایی پیش ساخته بسیار مهم می باشد و باید به آن دقت کرد زیرا برای خرید  ویلایی پیش ساخته اگر دقت نشود ممکن است خسارت غیر قابل جبران وارد کند و چیزی نیست که قابلیت عوض شدن را به آسانی داشته باشد.

پس در ابتدا باید دقت کرد که از چه شرکت خرید خود را انجام می دهید و اول از همه تحقیقات را راجع به شرکت ها تولید کننده انجام دهید. ممکن است برخی از شرکت ها معتبر نباشد و یا اینکه تجربه کافی نسبت به این زمینه ندارد در نتیجه از جنس با کیفیت در ساخت سازه به کار نمی برد چون ممکن است ندانند که کدام جنس با کیفیت تر میباشد که استفاده کنند از سوی دیگر سود جویان بیشتر به فکر سود که قرار است بدست آورد می اندیشد تا اینکه به میزان کیفیت فکر کنند پس باید مراقی این مورد باشید.

اما شرکت های معتبر زیادی در سطح کشور می باشد که می توانید با کمی تحقیقات به آن دست پیدا کنید از جمله این شرکت ها شرکت کارن سازه می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و تجربه بالایی در ساخت ویلایی پیش ساخته و ساخت سازه های سبک می باشد.

مهندسین این شرکت برای ساخت ویلایی پیش ساخته از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند و به تولید محصولات با کیفیت می پردازند. مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت مشتری را جلب کنند و از اتفاقات که سبب خسارت وارده بر مشتری شود را جلوگیری می کنند.

فروش ویلای پیش ساخته 

شرکت کارن که یکی از شرکت های پیشرفته می باشد که در بالا نیز به آن اشاره کردیم اینکه این شرکت توسط مهندسین زبده سعی در تولیدات محصول با کیفیت که مشتری نیز راضی باشد و با آسوده خاطر بیشتر خرید خود را انجام دهد و در آینده دچار خسارت مالی نشود. شرکت کارن فروش ویلایی پیش ساخته را با کیفیت بالا در سراسر کشور به انجام می رساند. از جمله استان های که پرفروش ترین ویلایی پیش ساخته را کارن سازه انجام داده است از موارد ذکر شده در زیر می باشد.

  • فروش ویلای پیش ساخته در مازندران 
  • فروش ویلا پیش ساخته در تهران 
  • فروش خانه پیش ساخته در گیلان 
  • فروش ویلای پیش ساخته در خوزستان 
  • فروش خانه پیش ساخته در خراسان رضوی 
  • فروش ویلا پیش ساخته در اصفهان 
  • فروش ویلای پیش ساخته در شیراز 
  • فروش ویلا پیش ساخته در شمال شهر 

نصب و اجرای ویلای پیش ساخته 

شرکت کارن سازه که یکی از شرکت های معتبر در سطح کشور می باشد و سالهاست در زمینه ساخت سازه های سبک می پردازد از جمله ساخت ویلایی پیش ساخته نیز می پردازد. تیم کارن سازه همه از مهندسین و کارشناسان کار کشته می باشد و تجربه بالا در این زمینه دارند که ساخت سازه ها را با کیفیت بالا به انجام می رساند.

مهندسین شرکت کارن نصب و اجرای ویلایی پیش ساخته را در طبق نقشه که از قبل توسط طراحان با توجه به سفارشات مشتری کشیده است انجام می دهد. این شرکت نصب ویلایی پیش ساخته در سراسر کشور با قیمت مناسب انجام می دهند همچنین ارسال در سراسر کشور با قیمت مناسب و در نظر گرفتن تخفیفات لازم به انجام می رساند. 

مزایای ویلایی پیش ساخته 

مستحضر هستید که  امروزه سازه های سبک بیشترین طرفدار را به خود اختصاصاص داده است و دلیل این حجم زیاد استفاده از سازه های سبک نشان دهنده ای این است که می تواند مزایایی داشته باشد ویلایی پیش ساخته نیز  از این امر مستثنی نسیت و مسلما مزایایی دارد که بیشتر افراد از این استفاده می کنند از جمله صرف هزینه پاین می باشد در زیر برای اطلاعات بیشتر برای شما به برخی از مزایایی استفاده از ویلایی پیش ساخته می پردازیم.

  • ساخت ویلایی پیش ساخته هزینه کمتر نسبت به سازه های دیگر دارد.
  • سرعت نصب ویلایی پیش ساخته بالا می باشد. 
  • ویلایی پیش ساخته امکان استفاده از تجهیزات بیرونی و داخلی را دارد.
  • ویلایی پیش ساخته از عایق بندی فوق العاده برخوردار می باشد.
  • ویلا پیش ساخته در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله و طوفان مقاومت بالای دارد. 
قمیت ویلای پیش ساخته چقدر است؟

قیمت ویلا پیش ساخته بستگی به سفارشات مشتری دارد زیرا مشتری تعین می کنند تجهیزات داخلی و بیرونی و همچنین نوع پوشش آن چگونه باشد بعد از ثبت سفارش مشتری شرکت سازنده سازه قیمت دقیق را ارایه می دهند.

هزینه نصب ویلا پیش ساخته چقدر می باشد؟

نصب ویلا پیش ساخته با توجه به مناطق و آب و هوای منطقه انجام می شود همچنین بعد از ثبت سفارش مشتری با توجه به ابعاد سازه مهندسین طراح نقشه سازه را طراحی می کنند که در زمان نصب از آن استفاده می کنند.

خرید ویلا پیش ساخته را از کجا و چگونه انجام بدهیم؟

برای خرید ویلای پیش ساخته باید دقت کرد که میادا در آینده نه چندان دور دچار خسارت جبران نا پذیر شود پس باید از شرکت های معتبر از قبیل شرکت کارن سازه که سالها در این زمینه فعالیت کرده و تجربه بیشتر دارد با این حال سعی در به کار بردن از جنس با کیفیت برای ساخت سازه می کنند. برای خرید از شرکت کارن سازه می توانید به سایت مراجعه و با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *