شلتر یا اتاقک پیش ساخته

آشنایی با شلتر

شلتر اتاقک پیش ساخته هستند که برای نصب تجهیزات و دستگاه های حساس در صنایع نظامی و مخابراتی، نیروگاهی و هوا و فضا ، در انواع هسته ای و امنیتی تولید می شوند. اندازه این نوع (اتاقک)ساختمان پیش ساخته مطابق با کاربرد سفارش آن مشخص می‌ شود و باید در ساختار این گونه اتاق ها اصول امنیتی ایمنی و استاندارد ، را رعایت نمود و توسط سازندگان با تجربه و حرفه ای انجام پذیرد.

زیرا این اتاقک پیش ساخته بیشتر در مکان هایی که آب و شرایط بسیار بد و نامناسبی دارند استفاده می شود که به صورت استاندارد به اجرا در آمده باشد. قابلیت ساخت به صورت ثابت و نصب بر روی فوندانسیون و نیز نصب بر روی خودروی کامیون و سیستم های چرخدار ریموت را دارا می باشند.

خرید ساندویچ پانل کارن سازه
خرید ساندویچ پانل کارن سازه

انواع شلتر نظامی: از شلتر ها ، بدون توجه به مکان جغرافیایی و آب و هوایی و برای تامین اسکان استفاده می‌ شود که دارای مخازن بزرگ برای نگهداری و تامین مواد غذایی و مواد آشامیدنی می باشد و با توجه به درخواست هر ارگان می توان آنها را به صورت سفارشی نیز تولید نمود.

به اتاقک پیش ساخته، قابلیت هایی به منظور رفاه و راحتی بیشتر در شرایط سخت می توان به آنها افزود در این فیلتر ها بنا بر صلاحدید شخص یا ارگان سفارش دهنده نیز می توان دپوکانتین ها را با انواع لوازم و ابزار نظامی و غیره تجهیز نمایند. که افراد بتوانند در آن شرایط سخت و طاقت فرسا در این مکان نیز ثابت نبوده و متحرک می باشد ، استراحت داشته باشند.

و خشکسالی و کمبود امکانات زندگی و بخصوص جنگ از عوامل بسیار مهمی هستند که باعث می شوند افراد محل زندگی خود را ترک نمایند. با افزایش آوارگان و کسانی که محل زندگیشان را ترک کرده‌اند تامین مواد اولیه و اساسی برای پناهجویان از نکات مهمی است که باید بسیار به آن توجه کرد این اتاقک ها ها می توانند سرپناهی برایشان ایجاد کنند.

گروه صنعتی کارن سازه یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ساندویچ پانل و مجری ساختمان های پیش ساخته در کشور است. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع شلتر

شلتر
شلتر
  • بتر شلتر

این نوع از اتاقک پیش ساخته، ظرف ۶ تا ۸ ساعت نصب می شود به مبلمان ساده مجهز هستند و در حدود سه سال هم عمر می کنند در صورت نیاز می توان این سازه را باز و در جایی دیگر از نو بنا نمود این نوع از سازه ها سال های گذشته در سوریه استفاده می شد و روی بام این سازه ها پنل های خورشیدی تعبیه شده است.

  • اکسو

برخلاف مورد قبلی این مدل مثل لیوان های کاغذی روی هم قرار می گیرند و نصب و انتقال آنها راحت تر با نیروی انسانی کمتری سرهم‌بندی می‌شوند بدن به صورت عایق تولید شده و قابلیت سیم کشی به منبع تهویه را دارند سقف این سازه ها نسبتا نیمه شفاف طراحی می شوند تا فضای داخلی روشن شود.

  • وانا دو

این خانه‌های قایقی معمولا برای بازماندگان سیل و سونامی کاربرد می‌شوند بدنه نسبتاً مقاوم به هر کپسول توانایی گنجایش چهار نفر را دارا می باشد شیشه هایی روی بدنه به صورت ضد گلوله طراحی شده اند .این کپسول ها به چراغ به هوش دار مجهز می باشند تا در طول جهت قایق و کشتی های مجاور با خبر شوند .

  • دیوی

این اتاقک پیش ساخته، با کامیون یا هلیکوپتر نصب می‌ شوند و در هر سازه فضایی برای خواب و کار – استحمام ، دستشویی و آشپزخانه تأمین شده است.

  • اچ دی 2

این سازه ها مقاوم و ماندگار و ارزان قیمت اند و سرهم بندی آنها آسان است و در محیطی راحت فراهم آورده و این سازه ها تنوع پلان هم دارند و می‌توان آنها را دو سه یا پنج خوابه و برق و یا برق اقامت های طولانی افراد تولید شوند و مجهز به دستگاه های تصفیه آب تولید و برق آن های خورشیدی هستند.

این اتاقک پیش ساخته در هر شرایطی از قبیل طوفان و امواج عظیم و غیره در حالت افقی باقی می ماند و برای اقامت های طولانی تولید می شوند و از امکاناتی نظیر طرح تسویه آب و تخلیه آب و تخلیه سقفی نیز برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *