ساندویچ پانل گالوانیزه

مشخصات ساندویچ پانل گالوانیزه

ساندویچ پانل گالوانیزه Sandwich panel galvanize یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل ها می باشد و مانند سایر ساندویچ پانل ها از سه لایه تشکیل شده است دولایه مستحکم که لایه هسته مانند را احاطه کرده است لایه هسته عمل عایق بندی را را بر عهده دارد که در انواع ساندویچ پانل ها فرق می کند. اما در این نوع ساندویچ پانل از ورق های مخصوص به خودش یعنی از نوع گالوانیزه استفاده می کنند. ورق گالوانیزه توسط لایه ای محافظتی ساخته می شود که معمولا تولید کنندگان برای محافظت از فلزی روی با ضخامت متفاوت استفاده می کنند. همچنین برای عایق بندی هسته ساندویچ پانل از مواد مرغوب پلی یورتان، پشم سنگ و … استفاده میکنند.

خرید ساندویچ پانل کارن سازه
خرید ساندویچ پانل کارن سازه

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه

قیمت ساندویچ پانل در کل به نوع جنس و ابعاد آن همچنین مسافت ارسالی بستگی دارد. اما قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه که توسط تیم مجرب کارن سازه تولید و با قیمت مناسب با در نظر گرفتن تخفیفات در سراسر کشور به فروش می رسد. گرو صنعتی کارن سازه  تولید کننده انواع ساندویچ پانل با انواع جنس های به کاربرده شده است می باشد. این شرکت در همه زمینه ها از افراد زبده که از تجربه ی بالا برخوردار می باشند استفاده می کنند. شرکت کارن سازه علاوه بر تولید جنس با کیفیت بر قیمت مناسب نیز تاکید و اهمیت بسیار دارد به دلیل اینکه مشتریان دغدغه قیمت را نداشته باشد. 

خرید ساندویچ پانل گالوانیزه 

شرکت کارن سازه بکی از تولید کننده انواع ساندویچ پانل میباشد که برای پوشش سازه های سبک و ساختمان پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع ساندویچ پانل های که تیم مجرب کارن سازه با بهترین کیفیت تولید می کند ساندویچ پانل گالوانیزه است مهندسین این شرکت ساندویچ پانل گالوانیزه را با بهترین کیفیت تولید میکنند و با قیمت مناسب در اختیار هموطنان قرار میدهند. برای خرید میتوانید به سایت مراجعه کنید و یا برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید.

خرید آنلاین ساندویچ پانل گالوانیزه

همچنین شرکت کارن سازه برای مشتریان که راحت خرید خویش را انجام دهند خرید آنلاین نیز قرار داده است. شما میتوانید برای ثبت سفارش آنلاین به سایت شرکت کارن سازه مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهید.

ساندویچ پانل گالوانیزه
ساندویچ پانل گالوانیزه

فروش ساندویچ پنل گالوانیزه به قیمت کارخانه

شرکت کارن سازه که یکی از تولید کننده های برتر انواع پوشش، از جمله آن ساندویچ پانل گالوانیزه با طرح و رنگ های متعدد است همچنین این شرکت یکی از شرکت های شناخته شده در سراسر کشور می باشد و از مهندسین خبره برخوردار است. این شرکت انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل گالوانیزه در سراسر کشور با قیمت مناسب با در نظر گرفتن تخفیفات به فروش می رساند.

مزایا ساندویچ پانل گالوانیزه

ساندویچ پانل گالوانیزه نیز مانند سایر محصولات از مزایایی برخوردار است که در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

• این نوع ساندویچ پانل را میتوان به راحتی با چشم بررسی کرد.
• ساندویچ پانل گالوانیزه را میتوان در هرمنطقه و آب هوای متفاوت استفاده کرد .
• یکی از مزیت های دیگری که این نوع ساندویچ پانل دارد عایق بندی فوق العاده است.

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه ورقی است که از نوعی آلیاژ ساخته شده است لایه ای که به عنوان محافظ در اطراف ساندویچ پانل گالوانیزه پیچیده شده است  معمولا از نوع فلز روی می باشد که به عنوان لایه محافظتی استفاده می شود. دلیل استفاده از پوشش روی در ساندویچ پنل گالوانیزه در حقیقت یکی از روش های مقاومت در برایر زنگ زدگی می باشد و در عین حال یکی از روش های اقتصادی نیزمی باشد.

کاربرد ورق گالوانیزه

• کاربرد ورث گالوانیزه در نمایی برون ساختمان ها
• استفاده در درب
• مورد استفاده در قطعات خودرو
• برای پوشش بیرونی ظروفت مورد استفاده قرار میگیرد
• و سایر محصولاتی که دربرایر خوردگی باید مقاومت داشته باشد.

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه مانند سایر ساندویچ پانل ها بستگی به جنس و ابعاد مورد نظر در بستگی دارد گرو صنعتی کارن سازه تمام تلاش خود را برای تولید محصول با کیفیت با دستگاه های مدرن انجام می دهند و با قیمت مناسب با ارایه تخفیفات در سراسر کشور به فروش می رسد.

نصب ساندویچ پنل گالوانیز به چه صورت می باشد؟

نصب ساندویچ پانل از مهمترین گام در ساخت و ساز به شمار می آید که باید با دقت بالا توسط مهندسین خبره انجام شود. شرکت کارن سازه توسط تیم مجرب که تجربه بالا در ارایه نصب دارد در سراسر کشور با قیمت مناسب ارایه خدمان می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *